Uni Raamatusta

Kääntykää minun nuhdeltavikseni. Katso, minä vuodatan teille henkeäni, saatan sanani tiedoksenne. Sananl. 1:23

Uni Raamatusta

ViestiKirjoittaja noomi » 10.11.2023 17:25

    Kuva

Uni Raamatusta

Tästä unesta on kulunut jo vuosia.
Minulle näytettiin avoina oleva Raamattu,
joka oli avattuna Johanneksen 17 luvusta,sen teksti alkoi tekemään hyvin kaunista aaltomaista liikettä ja kirjaimet nousemaan kirjan sivuilta ylös.
Tuo luku jossa Jeesus rukoilee itsensä sekä opetuslastensa ja kaikkien uskovien puolesta.
Erityisesti lauseita joita nousi ylös jäi mieleeni ... He eivät ole maailmasta,niinkuin en minäkään maailmasta ole.
Pyhitä heidät totuudessa,sinun sanasi on totuus .että he yhtä olisivat..
Joh 17.20-23
Mutta en minä rukoile ainoastaan näiden edestä, vaan myös niiden edestä, jotka heidän sanansa kautta uskovat minuun,
että he kaikki olisivat yhtä, niinkuin sinä, Isä, olet minussa ja minä sinussa, että hekin meissä olisivat, niin että maailma uskoisi, että sinä olet minut lähettänyt.
Ja sen kirkkauden, jonka sinä minulle annoit, minä olen antanut heille, että he olisivat yhtä, niinkuin me olemme yhtä -
minä heissä, ja sinä minussa - että he olisivat täydellisesti yhtä, niin että maailma ymmärtäisi, että sinä olet minut lähettänyt ja rakastanut heitä, niinkuin sinä olet minua rakastanut./
Siinä unessa minulle puhuttiin-Sama voima mikä oli luomistyössä,,kun Jumala loi taivaan ja maan,joka erotti valkeuden pimeydestä,joka teki taivaan vahvuudet,meren,maan,joka loi ihmisen,eläimet kaiken,mitä luomiskertomuksessa kirjoitetaan,Sama voima on Jumalan sanassa,
Heräsin ihanaan tunteeseen kuin huone olisi ollut valaistu ja samalla muistin,että en ollut lukenut Raamattuani vähään aikaan,jolloin minun tuli kiire pyyhkiä pölyjä pois ja alkaa lukemaan Raamattuani aivan uudella tavalla.
Raamattu on sielun ravintoa,jos et syö sitä,niin alat voimaan heikosti.
Rohkaiskoon tämä sinua tutkimaan Raamattuasi aivan uudella ja innokkaalla tavalla.
Sinun sanasi tulivat ja minä söin ne,ja sinun sanasi olivat minulle riemu ja minun sydämeni ilo,sillä minä olen otettu sinun nimiisi,Herra Jumala Sebaot(Jeremia 15;16)

Joona Isokorpi
Kuva

"Usko Herraan Jeesukseen, niin sinä pelastut, niin myös sinun perhekuntasi". Ap. t. 16:31
Avatar
noomi
Ylläpitäjä
 
Viestit: 1827
Liittynyt: 23.10.2013 17:20

Paluu Hengellisiä asioita ja kirjoituksia

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa

cron