TUOMION YLÖSNOUSEMUS

Jokainen tutkikoon lukemansa profetia itse.

TUOMION YLÖSNOUSEMUS

ViestiKirjoittaja pertsa2010 » 29.05.2014 14:43

Kuva

Tuomion ylösnousemus
Tuomion ylösnousemuksessa ovat mukana kaikki ne jotka eivät päässeet mukaan ensimmäiseen eli
vanhurskasten ylösnousemukseen tai eivät olleet vielä aivan valmiita siihen.
Se alkaa tuhatvuotisen valtakunnan ja sitä seuraavan Googin sodan jälkeen ja noita asioita kuvailee ilmestyskirja seuraavasti :

Ilmestyskirja :
20:7 Ja kun ne tuhat vuotta ovat loppuun kuluneet, päästetään saatana vankeudestaan,
20:8 ja hän lähtee villitsemään maan neljällä kulmalla olevia kansoja, Googia ja Maagogia, kootakseen heidät sotaan, ja niiden luku on kuin meren hiekka.
20:9 Ja perkele, heidän villitsijänsä, heitetään tuli- ja tulikivijärveen, jossa myös peto ja väärä profeetta ovat, Ja he nousevat yli maan avaruuden ja piirittävät pyhien leirin ja sen rakastetun kaupungin. Mutta tuli lankeaa taivaasta ja kuluttaa heidät.
20:10 ja heitä vaivataan yöt päivät, aina ja iankaikkisesti.
20:11 Ja minä näin suuren, valkean valtaistuimen ja sillä istuvaisen, jonka kasvoja maa ja taivas pakenivat, eikä niille sijaa löytynyt.
20:12 Ja minä näin kuolleet, suuret ja pienet, seisomassa valtaistuimen edessä, ja kirjat avattiin; ja avattiin toinen kirja, joka on elämän kirja; ja kuolleet tuomittiin sen perusteella, mitä kirjoihin oli kirjoitettu, tekojensa mukaan.
20:13 Ja meri antoi ne kuolleet, jotka siinä olivat, ja Kuolema ja Tuonela antoivat ne kuolleet, jotka niissä olivat, ja heidät tuomittiin, kukin tekojensa mukaan.
20:14 Ja Kuolema ja Tuonela heitettiin tuliseen järveen. Tämä on toinen kuolema, tulinen järvi.
20:15 Ja joka ei ollut elämän kirjaan kirjoitettu, se heitettiin tuliseen järveen.

Ilmestyskirja kertoo tuhatvuotisesta valtakunnasta hyvin selkeästi + tuomiosta myös.

Olen tuonut tässä näkösälle mitä ilmestyskirja kertoo asiasta ja olen hyvin tietoinen etteivät
kaikki pidä tuota tuhannen vuoden aikaa todellisena , vaikka se on mielestäni otettava kirjaimellisesti.

Kristus nousi ylös kolmantena päivänä ja siksi kolmas vuosituhat voisi hyvinkin olla rauhanomaista
Hänen hallintonsa aikaa jonka alkupistettä voidaan vain arvailla
.

Keitä ovat 1000-vuotisen valtakunnan asukkaat??
Missä on tuo pyhien leiri??


Tuosta voit katsoa vanhurskasten ylösnousemuksen :
viewtopic.php?f=24&t=174
Avatar
pertsa2010
Ylläpitäjä
 
Viestit: 90
Liittynyt: 24.10.2013 09:05

Paluu Profetioita

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 4 vierailijaa

cron