ANTIKRISTUS / ESIINTULO / KEN PETERS

Jokainen tutkikoon lukemansa profetia itse.

ANTIKRISTUS / ESIINTULO / KEN PETERS

ViestiKirjoittaja pertsa2010 » 24.10.2013 16:57

Kuva


Löysin aikoinani Jouko Pihon englanninkielisiltä sivuilta tällaisen unen Antikristuksen ajasta.

Piho ei ollut sitä suomentanut koska esitys on aika pitkä 7 arkkia.
Niinpä suomensin vain itseäni varten allaolevan käännöksen ,jossa varmasti löytyy virheitä
koska en ole ”Diplomikielenkääntäjä” enkä paljon mikään muukaan kielenkääntäjä.

Profetia kertoo ensimmäisen ylösnousemuksen eli tempauksen tapahtuvan antikristuksen aikana , eli tempaus on
juuri tuo ylösnousemus.
Emme kuitenkaan tiedä koko totuutta ja olkaamme avoimin mielin profetian suhteen.

Aivan kaikkea ei ole käännetty mutta ne kohdat eivät vaikuta unen ymmärtämiseen.Tuolla tekstissä mainitaan ajoneuvo Hummers ja YK:lla näyttäisi ainakin olleen sellaisia maastureita.
_____________________________________________________________
Tämä sama profetia löytyy myös tuolta :
http://ennustuksia.com/2013/06/03/ken-p ... distuksen/

1. Profetia
05.01.2009
Näin ahdistuksen ajan - Profetia / Ken Peters, elokuu 1981
Näin tämän unen melkein 20 vuotta sitten, mutta vasta nyt minulla on lupa julkistaa se.

- The Prophecy Club, P. O. Box 750234, Topeka, KS 66675, Phone (785) 266-1112.
Taustaa
Olin aikoinaan hämmentynyt ja äärimmäisen pelästynyt.
Unen näkemisen aikaan en ollut uudestisyntynyt,hengellä täytetty kristitty,
enkä lukenut raamattua,mutta tiedän ,että uni tuli Jumalalta.


Siihen aikaan olin syntinen ja kapinoin Jumalaa vastaan ,eikä minulla ollut tarvetta seurata kristillistä oppia.
Olin katolinen tapakristitty, mutta ainoastaan perhetraditioitten vuoksi. Koska olin Irlantilais – Portugalilainen minun oli seurattava perheeni uskoa ,jotta en olisi tullut erotetuksi kaikista rakkaistani.Muistutan lukijaa ,että niihin aikoihin en nähnyt mitään unia.Elin vain elämääni.Aloin nähdä joka toinen yö värillisiä unia.Ne vaikuttivat ajallisesti järjestetyiltä,toisinaan enemmän näköalakuvilta.

Kristuksessa kuolleet nousevat ensin.TV & Radio kiinni joitain viikkoja
Uni alkoi äärimmäisen kovalla äänellä.
Näin Kristuksessa kuolleitten nousevan haudoistaan.[ 1TH 4:16 ]
Näin ihmisten kaiken aikaa tulevan ulos haudoistaan.
He olivat pukeutuneet kirkkaisiin ,hohtaviin, valkoisiin asuihin.Sitten he äkkiä katosivat.
En tiedä mihin he menivät. En nähnyt mitään elävää missään.Ei ollut mitään hurmosta ,vain ylösnousemus kuolleista.Seurasi hysteria, epätoivo, ja kaaos, kaikissa maailman valtioissa.
Jokainen halusi tietää mitä oli tapahtunut ja mihin haudoistaan nousseet ihmiset olivat menneet.
Jokaisessa sydämessä vallitsi absoluuttinen toivottomuus,ihmiset olivat totaalisesti tolaltaan.
Koko maailma oli täysin epäjärjestyksessä.

Televisio ja radio poissa pelistä viikkoja.
[This temporary worldwide shut down could be caused by a significant solar flare (leaping out from the sun). (Note: Any damage caused by the EMP from a regional nuclear explosion, would be permanent (not temporary, and not worldwide).)]
TV & Radio alkavat toimia: Antikristus esittää mailman kansalaisuutta 12-14 tuntia / vrk

Kävelin shokissa pitkin katuja.Kaikkialla oli totaalinen pelko ja laittomuus.Ryöstöjä ja
murhia joka paikassa.
Erinäisten viikkojen jälkeen TV ja Radioyhteydet alkoivat palautua niissä oli sama
mies julistamassa Uutta hallintoa ja johtajuutta.
Tämä uusi mies ,jonka uskoin olevan Antikristus, oli pyrkimässä johtajaksemme.
Tämä oliivi-ihoinen tummatukkainen mies puhui kaunopuheisesti ja karismaattisesti.
Hän oli sovitteleva ja lupasi vastaukset kaikkiin ongelmiin.
Hän oli juoheva ja äärimmäisen vakuuttava , mestarillinen esiintyjä.

Hän kertoi ,että tämä ihmisten katoaminen oli jumalan oikeudenmukaisuutta heitä kohtaan.
Hän alkoi esittää näkemyksiään radiossa ja televisiossa kaikilla kanavilla 20 – 14h / vrk.
Hitleriä ei hyväksytty ,kun hän aloitti ,mutta tämän miehen ottivat vastaan melkein kaikki.
Hän antoi uuden suunnan koko maailmalle.Hän puhui uudesta ajasta ja uusista toimintaohjeista globaalin rauhan saavuttamiseksi ja tarpeesta vaihtaa yksittäinen kansalaisuus maailmankansalaisuudeksi.

Tämä mies puhui jatkuvasti Maailmanjärjestyksestä ja rauhan merkityksestä
kaikille.
Se pani minut ajattelemaan luopumistani USA:n kansalaisuudesta.En ollut kuitenkaan vakuuttunut hänen uudesta järjestyksestään.Vapauteni ja isänmaallisuuteni olivat äkkiä raunioina.
Maailman talousihmiset hyväksyivät hänen uuden suunnitelmansa.
Olin hämmästynyt kuinka nopeasti ja ilman vastustusta ihmiset luopuivat
oikeuksistaan.

Joh. 5:43 Minä olen tullut isäni nimessä,jos toinen tulee omassa nimessään, niin hänet te otatte vastaan.

Minä masennuin.Mitä tämä on?Onko tämä se ns. maailmanloppu?
Vastausten etsintä johti hyväksymään Jeesuksen Kristuksen kuninkaakseni ja pelastajakseni.
Lähes toivotonta.Aloin etsimään vastauksia.Eräänä päivänä kävellessäni kaduilla,kohtasin vanhahkon herrasmiehen.Kaikki muut olivat epätoivoisia
,mutta tuo mies näytti ystävälliseltä.
Kysyin tiesikö hän mitä oli meneillään maailmassa.Hän kertoi, että loppu oli
tulossa ja ,että hän ei ollut valmistautunut kuninkaan tuloon. Tässä kohden
murhe täytti hänen kasvonsa.
Hän sanoi olleensa väärässä kuninkaan suhteen ,ja alkoi kertoa Jumalan pelastussuunnitelmasta.
Hän kaivoi varovaisesti takataskustaan pienen raamatun ja alkoi näyttää
kirjoituksista tarvettani Pelastajaan.

Sydämeni alkoi täyttyä riemusta ,kun pyysin Jeesusta Kristusta antamaan
syntini anteeksi ja täyttämään sydämeni.


Tuolla miehellä oli joitakin seuraajia ,jotka olivat hyväksyneet Jeesuksen Kristuksen sanoman.
Vaikka olimme pieni ryhmä,aloimme saada merkittäviä tuloksia evankeliumin
levittämisessä ja lähimmäisten auttamisessa.
Evankeliumin levittämisemme näytti vaikuttavan mitä erikoisemmilla
tavoilla.Me voimme kertoa,että Jumala oli kanssamme.
Tällä Jeesusta seuraavalla pienellä joukolla oli uskoa.

Ajattelulleni oli täysin outoa ,että Jumala haluaisi sotkeentua uskollisten seuraajiensa jokapäiväisiin asioihin.
Maailmanlaajuinen maanjäristys tappaa miljoonia ihmisiä
Näin pitkän kolmionmuotoisen lasirakennuksen sortuvan ja tappavan 200 ihmistä.
Tätä rakennusta ei ollut ,kun näin unen ,mutta nyt on.Näin sen sortuvan.
Maanjäristys oli maailmanlaajuinen ja en ollut koskaan kuullut vastaavasta globaalissa mittakaavassa.

Säähäiriöitä: katovahinkoja, kuivuutta, nälänhätiä, ruttoa
Säätilat täydellisesti muuttuneet.Talvisäätä kesäaikaan ja kesäsäitä talviaikaan.
Talvesta tuli kesä ,ja kesästä talvi.Kukaan ei pystynyt ennustamaan säitä.
Kaikki ennusteet osoittautuivat käyttökelvottomiksi siksi ,että säätiloilla nyt oli omat tapansa.
Sadot menetetty.kuivuus aiheuttaa nälänhätää ja kuolemaa.Globaali rutto


Paikallinen poliisi korvattu YK:n sotilaspoliisilla.
Paikalliset poliisipiirit korvattu maailman sotilaspoliisilla.
He ajoivat erikoisilla kulkuneuvoilla – nykyään =Hummvees /Hummers– eräänlaisia sotilasajoneuvoja.Miehet niissä oli puettu mustiin univormuihin harmaansinisiin
kypäriin.Joillakin oli ikäänkuin baseball-lakit.Kaikki olivat harmaansinisiä – nyt tiedän se oli YK:n sininen.

Sotapoliisi & TV monitorit valvovat kaikkia ja kaikkea.
Uutta johtajaa ja hänen lakejaan ei vastustettu.Enää ei ollut valittuja virkamiehiä.
Perustuslaki ei ollut enää voimassa. Oli shokeeraavaa ,kuinka helposti
perustuslaki oli korvattu rauhanomaisella sotatilalailla.
Ei ollut yksityisyyttä.Sotapoliisi oli kaikkialla jäljittäen ja tarkkaillen kaikkia ja kaikkea.

Ajattelin, kuinka tämä tapahtui Amerikalle niin nopeasti ja ilman vastarintaa?Missä ovat perustajaisiemme aatteet?
Olimme totaalisesti “monitoroituja” ja seurattuja.
Kun aikaa kului huomasimme ,että televisiomme eivät olleet yksinomaan vastaanottimia ,vaan ne lähettivät
sotilasviranomaisille signaalia tekemisistämme.Huomasimme,että televisiomme vahtivat meitä ikäänkuin kamerat mikrofonien kera.
Televisiomme kertoivat jatkuvasti että säästyisimme kaikilta harmeilta
sopeutumalla Uuteen Järjestykseen.
Uusi Järjestys ,sanottiin,ottaa vastuulleen kaikki ongelmamme.
Uusi johtajuus oli pakollista saadaksemme muutoksen ,ja lopulta Uuden
Järjestyksen ja globaalin rauhan.


Monet ”kristityt” palaavat Jeesuksen luo totaalisella antaumuksella.
Minun työni evankelioijana jatkoi kasvamistaan.Monet niin sanotut ”kristityt” olivat muuttumassa sen evankeliumin voimasta ,jonka tämä mies oli antanut
meille.
Nämä nukkavierut KRISTITYT kertoivat kuinka heillä kerran oli suhde Jeesuksen kanssa mutta he tulivat kylmiksi uskossaan ja putosivat pois pyhästä elämästä intohimoisesta Jumalan etsimisestä.

For a short period of time, many people came to Christ in total surrender. [ JER 16:19-21 ]

Älä ota Merkkiä Seurauksien tähden
Yhtenä päivänä eras mies lähestyi minua ja sanoi että ,minun pitäisi ottaa tunnistusmerkkini.
Hän kertoi ettemme voi kauempaan käydä kauppaa ilman tunnistemerkkiä oikeassa kädessä tai otsassa.
Siinä oli kuin auringon kuva ,jonka keskellä oli käsi.


Kuva

Voit nähdä liekkien tulevan ulos siitä.Se oli kolikon kokoinenja sijainti oli oikean käden etusormen ja peu-
kalon välissä.Mies rohkaisi minua ottamaan tunnistemerkin välttääkseni ongelmia.

Kuulin mielessäni voimakkaan vaatimuksen joka kielsi mistään syystä ottamasta merkkiä – aloin mielessäni kuulla -> ja se saa kaikki, pienet ja
suuret, sekä rikkaat että köyhät, sekä vapaat että orjat, panemaan merkin oikeaan käteensä tai otsaansa, ettei kukaan muu voisi ostaa eikä myydä kuin se, jossa on merkki: pedon nimi tai sen nimen luku - tässä on viisaus - jolla ymmärrys on, se laskekoon pedon luvun; sillä se on ihmisen luku - ja sen luku on kuusisataa kuusikymmentä kuusi.


Suureksi hämmästyksessäni en ollut koskaan lukenut tuota kirjoitusta enkä kuullut merkistä.
Uusi Järjestys alkoi suositella ihmisille merkin ottamista.He myivät ideaa samoin kuin sekkien
ja luottokorttien käyttöä.
Pian painostus kasvoi ettei voinut ostaa eikä myydä ilman merkkiä.
Herran ( = Lord) ääni varoitti minua menemästä kotiin
Enemmän sanoja kaikui mielessäni from Matthew 24:15-22 When ye therefore shall see the abomination of desolation, spoken of by Daniel the prophet, stand in the holy place, (whoso readeth, let him understand:) Then let them which be in Judaea flee into the mountains: Let him which is on the housetop not come down to take any thing out of his house: Neither let him which is in the field return back to take his clothes. And woe unto them that are with child, and to them that give suck in those days! But pray ye that your flight be not in the winter, neither on the sabbath day: For then shall be great tribulation, such as was not since the beginning of the world to this time, no, nor ever shall be. And except those days should be shortened, there should no flesh be saved: but for the elect’s sake those days shall be shortened.
Tiesin ,että loppu oli tulossa nopeasti ja minun oli pakko päästä vaimoni luo.
Vahva sisäinen ääni yritti suostutella minua.Ääni kielsi minua menemästä kotiini.En noudattanut kuninkaan ääntä.
Juoksin kotiini löytääkseni vaimoni niin nopeasti kuin mahdollista.
Kun saavuin shokki ja pelko valtasivat minut.
Aloin ymmärtää mitä maailmassa oli tapahtumassa.
Se iski minua kuin tonni tiiliä.
Kurotin ovenkahvaa ja näin ,että lukko oli vaihdettu.Yksityisyyteni oli täysin
häväisty.En voi unohtaa tuntemaani tyhjyyttä ,kun näin jäljellä olevan maalin vanhasta lukosta.
Olin lukittu ulos omasta kodistani.
Jälleen ääni puhui minulle : Älä avaa ovea.En tunnistanut Jumalan ääntä.Avasin paniikissa oven ja minua
tervehti pirullinen syntiseltä näyttävä hahmo.Kysyin ”Kuka olet?”Se oli
demoni.Kiljaisin ja heräsin täydessä paniikissa.
Jähmettyneenä ja halvaantuneena pelosta,löysin itseni makaamassa isossa hikilammikossa,läpimärkänä näkemästäniahdistuksesta.

Kello kolmelta yöllä heräsin ahdistuneena.
Herätin vaimoni ,mutta hän sanoi sen olleen vain painajaisuni ja käski mennä takaisin nukkumaan.
Tiesin , että Jumala yritti kertoa minulle jotakin , mutta miksi? Ja miksi minulle?Nousin ylös ja aloin
kävellä edestakaisin olohuoneen lattialla , mutta rauhaa ei löytynyt.
Minulle tuli halu lukea Pyhää Raamattua.En edes tiennyt omistinko Raamattua.Aloin ajatella
elämäni absoluuttista tyhjyyttä – en tiennyt ulospääsytietä.
Menin ulos autotalliin ja etsin roskien joukosta Raamattua.Lopulta löysin Pyhän Josefin katolisen painoksen.
En tiennyt kuinka se oli joutunut sinne.
Menin sisälle ja aloin lukemaan ilmestyskirjaa.
Olin lukenut ehkä viisi lukua , kun vaivuin uneen.
Pelkoa , Itsemurhia , Kansakunnat kadottavat itsemääräämisoikeutensa , Pahuus vallitsee , Henkinen pimeys.

Niin pian kuin olin vaipunut uneen , uni alkoi täsmälleen samasta kohdasta kuin oli päättynytkin.
Jälleen kerran olin kasvokkain saman syntisen olion kanssa.Suunnaton kauhu valtasi minut ja puikin
pakoon.Aloin vaellella pitkin katuja.Kaikki olivat henkisesti kuolleita.Kasvot olivat kauhulla täytettyjä.
Näytti siltä kuin he olisivat olleet katatonisessa tilassa.Itsemurhat olivat vastaus kaikkinielevään
pelkoon.Tuhannet ihmiset tekivät itsemurhan.Televisiot uutisoivat maailman tapahtumia ,kuin ne
olisivat olleet paikallisuutisia.Melkein kaikki kansakunnat olivat uuden vallan alla.Se oli perin outoa.
Itsenäisiä kansakuntia ei juuri ollut.Maailma oli jaettu globaaleihin alueisiin – ei enää maanosiin
ja valtioihin.
[ REV 17:13 Ja niillä on yksi ja sama mieli ja ne antavat voimansa ja valtansa Pedolle.
Jumalan tuntemusta oli melkein mahdotonta havaita maailmanlaajuisesti.Pahuus oli vallannut yhteisöt,
suuri henkinen pimeys peitti maan.Epätoivo ja toivottomuus oli nähtävissä kaikkien kasvoilla.Ihmiset
olivat robotteja , monien rakkaus oli kylmennyt , vähän tai ei ollenkaan tunteita – sellaisia kuin ilo rauha
ja toivo.
[MAT 24:12 And because iniquity shall abound, the love of man ny shall wax cold.]
Jumalan ihmiset tekevät suuria ihmeitä maailmanlaajuisesti ehkä noin 6 kuukautta.
Minä olin kykenevä näkemään Kaikkivaltiaan Jumalan voiman käytännössä.
Voin nähdä koko maailmanlaajuisen näyttämön täydessä käynnissä kuka Jeesus oli ja mitä hän tulisi
tekemään.Näin ihmeitä kaikkialla.Jumalan ihmiset tekemässä ihmeitä tukuttain
ne jotka olivat uskollisia Jumalan ihmisiä.

The difference was the real servants of God were able to do awesome miraculous works; creating miracles, including the dead raised to life, and healing after healing of incurable diseases. This was happening all over the world. It was as though Jesus himself was everywhere doing His work through ordinary people. Unbelievable miracles were now commonplace. [ JOE 2:23 ...he will cause to come down for you the rain, the former rain, and the latter rain in the first month.]

Tämä suuri Jumalan Hengen vuodatus oli suunnatonta ja erittäin laaja-alaista.
Kokonaiset kansakunnat olivat hakeutumassa Jumalan kuninkuuden alle.Se kesti vain hyvin lyhyen aikaa mahdollisesti kuusi kuukautta.
Sitten suuri pimeys alkoi taas vallata mielet jotka eivät pystyneet kuulemaan
toivon huutoa.

“Uuden järjestyksen” suunnitelma on paljastettu : Kristittyjen täydellinen tuhoaminen.
Ei kaukana siitä,kun evankeelinen paine alkoi , sotilasagentit kaappasivat meidät.Meidät pantiin arestiin
ja kyseltiin toimistamme.He kuitenkin tiesivät kaiken mitä olimme tehneet.Oli kuin he olisivat
kulkeneet kanssamme koko ajan.Kyselyt olivat ensin varsin kilttejä.Amerikan Yhdysvaltoja ei enää ollut
ja jouduimme antamaan uudelle järjestykselle uskollisuuden vakuutuksen.
Miehet ,jotka puhuivat kanssamme olivat sangen ”sliipattuja” suhteessaan ”yhteistyöhömme”.
Evankeliumia emme saaneet levittää.Kieltäydyimme lopettamasta evankeliumin levitystä ja siksi
kyselyt muuttivat luonnettaan.Uuden järjestyksen todellinen luonne oli lopulta paljastettu.Uhka ja ilkeys
oli nyt täydessä voimassaan.Se oli pelottavaa.
He kertoivat tarkoituksen olevan kristittyjen täydellinen hävittäminen.He kertoivat vanhentuneen uskonnollisen käytäntömme olevan turhanpäiväistä,ja että monet kristityt olivat romahtaneet Uuden Järjestyksen paineen alla tajuten taistelunsa tyhjyyden.Ilkkuminen ja röyhkeily oli seuraavien 4 tunnin kuulustelujen periaate.
He alkoivat sanoa meille kiellä Hänet.
He eivät käyttäneet nimeä Jeesus vaan ”Hänet”.
He eivät voineet sanoa Jeesus.
Tiesin nyt että ainoa tapa pelastua oli kuolla Jeesuksen vuoksi
Jos joku ei olisi vilpittömästi Jeesukseen uskova hänet olisi helppo murtaa, vahvimmatkin.
Meille oli annettu armon voima ja rohkeus emmekä antaneet periksi.
Lopulta pitkien kuulustelujen jälkeen meidät johdettiin erittäin pitkään käytävään.
Sadoittain ihmisiä oli yhdessä yksinkertaisessa jonossa.Käytävällä oli paljon ovia ja kun kuulustelijat
kiihdyttivät tahtia niin jonosta putosi pois enemmän ihmisiä.Näin monien astuvan pois rivistä ja kun
he tekivät niin he purskahtivat itkuun.Aloimme huomata ,että tämä jono koostui kristityistä jotk oliva menossa jonkinlaisiin kidutuksiin tai vastaavaa.Monen tunnin jälkeen saavuimme viimeisen näkyvän
oven kohdalle.Ovi avautui paljastaen yhden teloittajan ja muutamia agentteja.Nyt ymmärsin
täydellisesti mitä tämä tarkoitti.Kauhu valtasi minut.En ollut koskaan kokenut vastaavaa pelkoa.Aloin
täristä.Se ei ollut sellaista tärinää joka tulee kylmästä.Tärisin raivokkaasti.Aloin täristä kuin pesukone,joka
ei ole tasapainossa.Äärimmäinen kylmyys valtasi koko kehoni.Voin tuskin seistä.Leukani menivät lukkoon!
Miehellä oli musta vaate kasvoillaan reiät silmien ja suun kohdalla.Hänellä oli samankaltainen miekka
kuin Sinbad merenkulkijalla.Pahuuden läsnäolo oli paksua ,käsin kosketeltavaa.Koko tapahtuma oli
kauhistuttava ja tiesin että ainoa tie pelastukseen oli kuolla taistellen.Oli tullut minun vuoroni
pelastuankuolemalla Jeesuksen vuoksi.
Olin kuullut vain harvat kerrat termin “marttyyri”,ja nyt olin itse tulossa sellaiseksi. Kuului kiduttajien ääniä: Sinun täytyy kieltää “Hänet”,olet jänishousu,luovuta ja elä.Aloin kuulla kovia ääniä
ympärilläni kailottaen ,ei ole liian myöhäistä. taistelusi ”Hänessä” ja saat elää.
Kiellä Hänet ja saat elää.
Matteus 10:33. Mutta joka kieltää minut ihmisten edessä, sen minäkin kiellän Isäni edessä, joka on taivaissa.
En oikein tiennyt mikä olisi parempaa – elää kuten oletettiin tai kuolema.Epäjärjestys täytti mieleni.Vanha
Evankelistaystäväni oli teloitettu avian silmieni edessä.Tiesin että loppu oli tulossa yhdellä tai toisella tavalla.
Vanha mies ei ollut ollenkaan pelokas.Seuraava oli vaimoni,en voinut kestää sitä.Olin kidutettu kuullessani
äänen sanovan sinun täytyy kieltää ”Hänet”.Olet pelkuri.Anna periksi ja elä. Herra pelasta minut,en halua
kieltää sinua – oli huutoni Herralle.Olin täydellisessä hysteriassa ja mikä pahinta en saanut äännähdystäkään
suustani – olin henkisesti halvautunut.Vaimoni on kuolemaisillaan ja mina en voi puhua.Yhtäkkiä ovi
sulkeutui ja tiesin että hän oli kuollut.Oli kuin olisin palellut,oli niin kylmää ja pelottavaa.Aloin pelätä ,että
kieltäisin Jeesuksen ja luopuisin taistelustani Hänen Herraudessaan.Tunsin täydellistä toivottomuutta –
todellisuus ja Herran kieltäminen oli musertavaa.Kun en voinut puhua huutaakseni Herraa apuun niin
syvällä mielessäni sanoin:Herra pelasta minut ,en tahdo kieltää sinua.Äkkiä tunsin käden koskettavan
oikeaa olkapäätäni ja suuri rauha ja lämpö virtasi koko olemukseeni.Katsoin taaksepäin nähdäkseni
kuka oli kanssani,ja siellä seisoi Jeesus.En tiennyt kuinka hän oli mennyt sinne tai olivatko muut
havainneet hänet,mutta siellä Hän oli,ja Hän oli loistokas! Hänen silmänsä olivat kuin tulta – räiskyvät
lamput katsoen suoraan sieluuni.Vahvasti silti lohduttavasti Hän puhui ja kertoi minulle,älä pelkää
sillä kuolema ei tulekoskaan pitämään sinua ,poikani.
[ PHI 4:7 And the peace of God, which passeth all understanding, shall keep your hearts and minds through Christ Jesus.]
Yhtäkkiä rohkeus ja urhoollisuus voitti ja sanoin, minä en tule ikinä kieltämään Jeesusta Kristusta,
sillä Hän on kaikkien Herra ja haluaa pelastaa sinut synnistäsi.
[ MATTEUS 16:25 For whosoever will save his life shall lose it: and whosoever will lose his life for my sake shall find it.]
Teloitukseni tulee olemaan tuskatonta, poissa ruumiistani, Herran kanssa.Ovi avautui taas.Tällä kertaa
on minun vuoroni.Minut asetettiin pöydälle ristinmuotoisen kuvion päälle.Ruumiini oli kiinnitetty pöydälle
jonkin päälle mikä voisi olla ristin pystysuora osa ja käsivarret johonkin mikä voisi olla ristin vaakasuora osa.
Teloittaja nousi ottaakseen elämäni.Näin miekan nousevan.Näin sen putoavan ,mutta niin pian kuin terä
kosketti niskaani olin mennyt ,täydellisesti poistunut ruumiistani.En tuntenut tuskaa!!Olin äkkiä seisomassa
Jeesuksen vieressä katsoen koko näyttämöä.Näin ruumiini vuotavan verta runsaasti.Teloittaja ja agentit
tekivät kommentteja kuinka paljon enemmän vuosin verta kuin olisi pitänyt.
Vuosin niin paljon ,että teloittaja otti naamarinsa sanoen,en tule enää koskaan teloittamaan yhtäkään
näistä ihmisistä.

Heräsin unesta erittäin järkyttyneenä tarviten monia vastauksia tästä unesta.


Tämä sama profetia löytyy myös tuolta :

http://ennustuksia.com/2013/06/03/ken-p ... distuksen/
Avatar
pertsa2010
Ylläpitäjä
 
Viestit: 90
Liittynyt: 24.10.2013 09:05

Paluu Profetioita

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa

cron