Näky - Pastori Jon.W.Matutis - 11.07.2008

Jokainen tutkikoon lukemansa profetia itse.

Näky - Pastori Jon.W.Matutis - 11.07.2008

ViestiKirjoittaja pertsa2010 » 24.10.2013 18:21

:xD

Meillähän on ennestään täällä Matutisin näky elokuulta 2008,mutta laitoin
tämänkin tänne.Se on myös Jouko Pihon sivuilla.Eli on kahdessa paikassa.Kannattaa katsoa tuo alapuolinen linkki,sillä siinä on lisälink-
kejä,jotta voitte varmistua asioista.

http://www.armo.info/blogi/article/254/ ... y-11072008

Pastori Jon W. Matutisin näky 11.07.2008
Tämä tuli e-mailissa ja laitoin tänne.
Pastori Joh W. Matutisin näky vuodelta 2008 täyttymässä…
Jumala antoi minulle näyn tänä aamuna (11.07.2008).(suom. ll)

“Näin kuinka hyvin pienen kipinän kautta kokonainen ammusvarasto räjähti. Ja
Herra sanoi minulle: “Kirjoita se muistiin nopeasti ja kerro kaikille ystävillesi, jotta he tulisivat varoitetuksi eivätkä panikoisi.” Ja tämän minä näin:

kyse oli mustasta keskikokoisesta pommista, joka laukaistiin autiomaahan kuin ohjus. Näytti siltä kuin olisi manööveri tai sotaharjoitus. Se laukaistiin avuttomasti, se ei saavuttanut maalia ja näytti kuin kysymysessä olisi ollut varaslähtö. Näytti siltä kuin pommi olisi räjähtänyt keskellä autiomaata. Se ilmeisesti ei osunut maaliinsa ja putosi autiomaahan. Voi kauhistus, kenelläkään ei ollut aavistusta siitä, että juuri tuossa kohdassa autiomaata hiekan alla sijaitsi valtava asevarikko, joka oli sijoitettu sinne salaa kauan ennen tätä hetkeä.Tämä pieni pommi, joka oli harhautunut maalistaan, laukaisi nyt liekkimeren. Hiekan alla varastoidun pommin räjähtämistä ei enää voitu estää. Jokainen minuutti toi tullessan uuden suuremman ja ankaramman räjähdyksen. Se ei millään päättynyt. Näistä räjähdyksistä tuleva savu aikaansai pimeyden koko maailmaan.Koko maailma oli täällä kuin kylä. Kaikki näkemäni ihmiset vahingoittuivat, olivat järkyttyneitä ja kauhuissaan. He huusivat ja kiljuivat: “Kuinka ihmiset voivat olla niin hulluja, että räjähdyttävät pommeja täällä vaikka ne ovat testausta varten”. Räjähdys jatkui toisensa jälkeen.Ei ollut ketään, joka voisi pysäyttää tämän katastrofin tai tukahduttaa tulen. Kenelläkään ei ollut edes kykyä tehdä niin. Taivaalle nousi suuri ja valtava savupilvi, aivan kuin valtavan tulivuoren purkaus.Kun jatkoin tämän liekkimeren katsomista, näin maassa kartan, joka ulottui Egyptistä, Israelista, Syyriasta aina Pakistaniin ja keskellä oli Saudi
Arabia. Tämä oli arvioini mukaan sen suuren asevarikon sijaintipaikka, joka räjähti. Kaikkialla oli paljon hiekkaa ja aavikkoa. Tästä liekkimerestä lähtöisin ollut savu ja aavikon hiekka levittäytyi kuin metsäpalo yli koko maapallon ja sai aikaan pimeyden jopa kirkkaalla keskipäivällä.
Koko maailma panikoi. Jopa minä säpäsähdin hereille ja kysyin itseltäni,mitä oli tapahtunut.
Herra sanoi minulle: “Kerro lapsilleni, ettei heidän pitäisi pelätä, koska Minä Herra olen heidän kanssaan. Minä hallitsen yhä tilannetta”. Minun on määrä kertoa heille tämä: “Älkää antako paniikin puhjeta, kun tämä tapahtuu – pian. Sen täytyy tapahtua, jotta minun tulemiseni valmistettaisiin.” Samaan tyyliin Herra näytti minulle kuinka kaikki suuret ja mahtavat pakenivat, etsien jokainen luolaa tai bunkkeria, jonne piiloutua. Maailmantalous, jokainen taloudellinen liittoutuma romahti kuin korttipakka. Kukaan ei halunnut tietää niistä mitään enää. Jokainen juoksi rakkaan henkensä edestä. Kaikki paloi. Kaikkialla oli paniikkia ja hämmennystä.
Kun jatkoin rukoilemista Herra sanoi minulle: “Mutta te, minun lapseni, kuulute minun perheeseeni, kaikki te jotka kuulutte minun perhekuntaani, Minä en salli teidän löytävän hautaanne jumalattomien luota. Minä tulen ja sieppaan pois omani ja pelastan heidät. Näette nämä pimeät pilvet; koette sameat päivät vailla aurinkoa, mutta ne eivät voi teitä vahingoittaa.

Minä, Herra olen teidän kilpenne, teidän suojanne. Aivan kuten Minä kerran suojelin kansaani Israelia kuoleman enkeliltä Egyptissä, niin Minä suojelen kaikkie niitä joilla on minun vereni (Jeesuksen veri) yllään, tai jotka nähdään Jeesuksen veren alla. Te olette minun esikoiseni, jota Minä suojelen ja josta pidän itse huolen.
Sinnittele läpi riippumatta siitä mitä kokemuksia sinulla on, sillä se vie sinut syvempään suhteeseen minun kanssani. Se ainoastaan vahvistaa uskoasi. Se tuo sinut lähemmäksi minua, ja valmistaa sinua vapisuttamista ja paluupäivää varten. Lapseni, tuomion täytyy ensin tapahtua, sillä ihmisten synnit ja jumalattomuus ovat huutaneet minulle taivaassa. Koskaan ei ihminen ole ollut niin jumalaton ja epävanhurskas. Heidän rikkomustensa malja on tullut täydeksi ja ylitsevuotavaksi.

Ja näin sanoo Herra: “Minun kansani, aika on tullut teidän nousta ja nostaa äänenne varoittamaan ihmisiä minun suuresta ja hirvittävästä tuomion päivästäni, joka on koittamassa aailman ihmisille. Maailman rikkaudet tuhotaan, mutta minun valtakuntani tulee, sanoo Herra. Sinä minun lapseni, usko ja luota minuun, ole uskollinen minulle, palvele minua, niin sinä ja sinun perhekuntasi pelastuu. Älä pelkää, sillä sinut on piirretty minun kätteni ihoon. Minä olen yhä kanssasi veneessä ja Minä tuon sinut ja kaikki kanssasi olevat ihmiset toiselle (rannalle) turvaan, sanoo Herra.

Ole ystävällinen ja mahdollisuuksien mukaan lähetä tämä näky kaikille ystävillesi. Käännä se tarvittaessa ja kerro ystävillesi; “se tapahtuu pian”.
MARANATHA
Pastori Joh W. Matutis
Avatar
pertsa2010
Ylläpitäjä
 
Viestit: 90
Liittynyt: 24.10.2013 09:05

Paluu Profetioita

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa

cron