Mutta Minä tulen herättämään nukkuvan seurakuntani.

Jokainen tutkikoon lukemansa profetia itse.

Mutta Minä tulen herättämään nukkuvan seurakuntani.

ViestiKirjoittaja noomi » 18.09.2021 18:10

Kuva

Viime rukouskokouksessa Herra puhui sydämelleni monia asioita. Koska eräs asia ei ole häipynyt mielestäni, jaan sen nyt kanssanne. Tutki sitä rukoillen Herran edessä ja ota se itsellesi, minkä Herran Henki osoittaa sinulle todeksi. Näin se oli:
”Kun katson seurakuntaani, Minun sydämeni on murheellinen; niin paljon nukkuvia sieluja, niin paljon kylmenneitä sydämiä. Mutta Minä tulen herättämään nukkuvan seurakuntani. Oman nimeni tähden Minä tulen ravistelemaan sitä, sen jokaista jäsentä ja kaikkia yhdessä. En tee sitä hiljaa koskettamalla. Minä tartun kovalla kädellä ja ravistelen sitä rajusti, että se heräisi. Monien tukirakennelmat tulevat murtumaan, koska he ovat luottaneet enemmän itseensä ja maailmaan kuin Minuun, sanoo Herra.
Tulette myös näkemään tämän: vaikka Minä ravistelen rajusti, kaikki eivät silti herää. Älä kuitenkaan ihmettele sitä, sillä eivät he alkuunkaan nukkuneet. He ovat kuolleita. Eivät kaikki ole minun seurakuntani. Mutta ei ole minulle mieleen jumalattoman kuolema.
Sinä, joka sanot, että Minä olen Herra, etkä kuitenkaan palvele Minua Herrana, Minä varoitan sinua. Jos sinä et tee parannusta, sinä nukahdat kuolevien joukkoon. Mutta Minä olen armollinen sinulle jos apua pyydät, ettet kuolemaan nukkuisi.
Ja sinulle Minä sanon, sinulle, joka pidät itseäsi muita parempana ja ajattelet, ettet parannusta tarvitse, Minä sanon sinulle: sinä olet ylpistynyt, sinulla on kova sydän. Minä en pidä siitä ja siksi Minä tulen vastustamaan sinua ja sinun hankkeitasi. Ja Minä teen sitä niin kauan, että sinun kova ja ylpeä sydämesi särkyy. Silloin sinä lakkaat vastustamasta Minua ja tulet ymmärtämään, kuinka kallisarvoinen Minun armoni on. Silloin sinä ymmärrät, että Minä rakastan sinua ja niitä, joilla on särkynyt sydän ja nöyrä mieli.
Ja sinulle Minä sanon, sinulle, joka olet unohtanut, mistä Minä sinut pelastin, ja kuinka olen suojellut sinua matkalla: missä on sinun kiitoksesi nyt? Miksi en enää kuule ääntäsi? Miksi rakkautesi on kylmennyt? Pysähdy. Minä kutsun sinua. Älä pidä kaikkea itsestään selvyytenä…
Sinulle, Minun uskollinen palvelijani, joka et ole voimiasi säästellyt, et paennut vaikeita hetkiä, vaikka olet paljon vastustusta saanut, sinulle Minä sanon: älä pelkää, äläkä hätäänny, mitä näet tai kuulet. Kosto tulee, Jumalan rangaistus. Minun kiivauteni iskee maahan tulella, äkkiarvaamatta, sen syntiä vastaan, mutta Minä suojelen sinua. Minä pelastan sinut. Pysy vain Minun lähelläni. Sinulla on aina Minut. Minä olen sinun turvasi.
Niin, ja vielä: teidän joukossanne on kuolleita. Niiden mätä haisee jo kauas. He ovat teidän joukossanne niitä, jotka saastuttavat omat ruumiinsa ja kerskaavat sillä, mitä minä vihaan. He luulevat valkaisevansa sitä, mikä on pimeää, omia kuolleita luitaan ja saada niihin elämää. Mutta he pysyvät kuolleina jos en Minä anna heille elämää. Heissä on jumalisuuden ulkokuori, mutta he pettävät itsensä ja ovat matkalla helvettiin. Tehkää siis kaikkenne ja kertokaa se heille. Kertokaa, että on totta: synnin palkka on kuolema, ikuisesti. Mutta Minä annan heille elämän jos he parannusta tehden kääntyvät Minun puoleeni.
Kertokaa te elävät kaikille kuolleille luille, miksi veri on vuotanut ristillä, siellä, missä Poikaani hakattiin, pilkattiin ja tapettiin. Sanokaa heille, että tämän maan aika on päättymässä. On tapahtuva pian, että ravistelussani myös maa järkkyy ja sen suuret vedet pauhaavat, ja jokainen tulee syömään oman vaelluksensa hedelmiä. Yksinkertaiset tappaa heidän oma luopumuksensa ja tyhmät tuhoaa heidän oma suruttomuutensa. Mutta joka Minua kuulee, sanoo Herra, saa asua turvassa ja olla rauhassa onnettomuuden kauhuilta. Ja jokainen, joka huutaa avuksi Minun nimeäni, pelastuu.”
”Ja pyhän nimeni minä teen tunnetuksi kansani Israelin keskuudessa enkä enää salli häväistävän pyhää nimeäni. Ja pakanakansat tulevat tietämään, että minä olen Herra, Israelin Pyhä. Katso, se tulee, se tapahtuu, sanoo Herra, Herra: Tämä on se päivä, josta minä olen puhunut.” – Hes.39:7-8
"Pitäkää varanne, ettei päihtymys ja juopottelu eivätkä maalliset murheet raskauta teidän sydäntänne, niin että se päivä yllättää teidät äkkiarvaamatta niin kuin ansa. Se päivä näet saavuttaa kaikki, jotka maan kamaralla asuvat. Valvokaa siis kaiken aikaa ja rukoilkaa, että saisitte voimaa paeta kaikkea sitä, mikä on tapahtuva, ja seisoa Ihmisen Pojan edessä." – Luuk.21:34-36.
”Sen tähden olkaa tekin valmiit, sillä Ihmisen Poika tulee hetkellä, jota ette aavista.” – Matt.24:44.
Kristuksen veljellisessä rakkaudessa, palvelijanne Herrassa, Markku G.
Jos koet hyvänä, jaa tätä sanomaa…
Markku Günther
Kuva

"Usko Herraan Jeesukseen, niin sinä pelastut, niin myös sinun perhekuntasi". Ap. t. 16:31
Avatar
noomi
Ylläpitäjä
 
Viestit: 1827
Liittynyt: 23.10.2013 17:20

Paluu Profetioita

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa

cron