ANTEEKSIPYYNTÖ KANSOILLE

ANTEEKSIPYYNTÖ KANSOILLE

ViestiKirjoittaja noomi » 26.10.2013 09:54

    Kuva

ANTEEKSIPYYNTÖ KANSOILLE
-by Bryan Hupperts.

Amerikka on maa, joka vaeltaa omassa hengellisessä valossaan ja meidän pimeytemme on suuri. Hengelliset harhat ja turmelus, jotka märkivät maassamme puhkeavat kuin paiseet levittäen tautia kaikkialle maailmaan. Vaikka vielä on uskollinen jäännös, niin suurin osa kristiyhteisöstämme on sairas ja me olemme tämän itse aiheuttamamme ruton halukkaita kantajia. Märkivät haavamme näyttävät olevan parantumattomia.

Kirjoitan tätä sydänsairaana amerikkalaisena uskovana pyytääkseni kansoilta anteeksi sitä väärää ahneuden evankeliumia, jolla olemme myrkyttäneet teitä. Pyydän teitä punnitsemaan amerikkalaisesta kristillisestä mediasta kuulemaanne Raamatun valossa. Siinä valossa meidät on punnittu ja köykäiseksi havaittu.

Meidän hintavat profeettamme jakelevat mukavia sanoja ja hauskoja kuvitelmia omasta mielikuvituksestaan. (TV7:lla säännöllisesti profeteeraava Cindy Jacobs on Suomessa ehkä tunnetuin ja kuuluisin näistä hirvittävän vääristä amerikkalaisista ”profeetoista. Suom. huom.) Hiljattain lähetettiin maailmanlaajuinen profeetallinen hälytys, jonka liitteenä oli kuvia Cancan-tanssijoista (Cancan on irstas tanssityyli 19. vuosisadan Ranskasta), koska profeetan mukaan: ”Jumala sanoo sinulle Can-Can (voisi suomentaa: sinä voit)!” Huh huh! Kaikki profeetallisuuteen liittyvä on muutettu rahallisesti tuottavaksi bisnekseksi. He lupaavat rahaa, rahaa, rahaa; rikkautta ylenpalttisesti, mutta eivät välitä itsensäkieltämisen ja ristin vaatimuksesta. Jumala sanoo: ”Eikö minun sanani ole niinkuin tuli”, sanoo Herra”ja niinkuin vasara, joka kallion murtaa?” (Jer. 23:29) Murtaako korvasyyhyyn puhuttu sana myös kallion? Voivatko nämä rauhoittelevat sanat olla todella Jumalan sanoja?

Me harjoitamme sellaisten hengellisten manifestaatioiden tukkuvientiä, kuin muinaiset mormonit kokivat: näkyjä valopatsaista, valokehistä, kummallisia hengellisiä ilmiöitä ja kokemuksia, joita ei ole Raamatussa ja monet petetyt pyhät ajautuvat pois Raamatun varmasta sanasta aivan kuin harhaoppinen Joseph Smith. Nyt meillä on Pyhän Hengen höyheniä ja kimmeltävää kultaa sekä timantteja, joita ilmestyy eetteristä (ks. liitteenä eräs Aasille tullut sähköpostiviesti. Suom. huom.).

”Ja tuli yksi niistä seitsemästä enkelistä, joilla oli ne seitsemän maljaa, ja puhui minulle sanoen: 'Tule, minä näytän sinulle sen suuren porton tuomion, joka istuu paljojen vetten päällä, hänen, jonka kanssa maan kuninkaat ovat haureutta harjoittaneet ja jonka haureuden viinistä maan asukkaat ovat juopuneet'" (Ilm.17: 1-2).

Huomaa, kuinka tämä hengellinen portto on puettu, jae 3-4: ”Siellä minä näin naisen istuvan helakanpunaisen pedon selässä; peto oli täynnä pilkkaavia nimiä, ja sillä oli seitsemän päätä ja kymmenen sarvea. Ja nainen oli puettu purppuraan ja helakanpunaanja koristettu kullalla ja jalokivillä ja helmillä .... ”

Ilmestyskirjan 17. luvun Suuri Portto on puettu muihin väreihin kuin valkeaan ja kimaltelee -- mitä? Kultaa, jalokiviä ja helmiä. Vau! On hämmästyttävää, että nämä ovat juuri niitä samoja ilmiöitä, joita tapahtuu karismaattisissa piireissä kaikkialla maapallolla.

Mikä vielä pahempaa, on se, että ne, jotka vetävät rahaa tästä hengellisestä prostituutiosta ja saastutuksesta kehtaavat kutsua viljaa lusteeksi ja lustetta viljaksi! Onko hyvä nyt pahaa? Onko ylös nyt alas? Mitä olemmekaan tehneet?

Meidän harhaoppiset apostolimme, voitelun kauppiaamme, seisovat rukouksen kautta saadun Jumalan sota-asun asemesta kultaompeleisissa Armani-puvuissaan luvaten sinulle siunauksia, jos vain lähetät heille rahasi. Eikö meidän tule vain ”etsiä ensin Jumalan valtakuntaa ja Hänen vanhurskauttaan” ja sitten nämä asiat, jotka todellakin ovat vain asioita, lisätään meille? Mistä lähtien apostolin merkkejä ovat olleet rikkaus, maine ja valta? Eivätkö oikean apostolin merkkejä ole merkit lyönneistä ja raipan iskuistahänen selässään, joita hän on kärsinyt Kristuksen asian puolesta?

Alkuperäiset 12 apostolia olivat suurlähettiläitä kahleissa, Kristuksen vankeja. Meidän mahtailevilla ”super-apostoleillamme” on enemmän yhteistä Faaraon hovin ihmeitä tekevien tietäjien kanssa kuin Mooseksen. Yhtä lukuunottamatta kaikki alkuperäiset apostolit kärsivät marttyyrikuoleman Jeesuksesta todistamisensa vuoksi! Kun päitä alkaa putoilemaan Amerikassa, niin seisovatkohan nämä itse virkansa ottaneet Jumalan miehet paikoilaan, vai ryntäävätkö he yksityisiin suihkukoneisiinsa paetakseen vainoa? Heidän koneissaan ei ole tilaa niille, jotka tekivät heistä rikkaita. Heidän hedelmistään te tunnette heidät.

Kuva

Meillä on eräs karismaattinen noita, joka hengellisen En Dor'in äitinsä lailla, äskettäisessä kristillisessä TV:n puheohjelmassa selitti kuolleen isänsä hengen vierailua, samalla kun Jumalan kuohitut miehet, innokkaina pääsemään kameran eteen, liehakoivathänen ”kaunista” kokemustaan. ”Ja kun he sanovat teille: "Kysykää vainaja- ja tietäjähengiltä, jotka supisevat ja mumisevat", niin eikö kansa kysyisi Jumalaltansa? Kuolleiltako elävien puolesta?” (Jes. 8:19) Nekromantia, yhteyden ottaminen kuolleisiin, on Jumalalle KAUHISTUS. Tämä on voodoota, eikä uskoa, joka on kertakaikkiaan pyhille annettu. Anna meille anteeksi, ettemme ole nuhdelleet tätä noitaa ja olemme kannattaneet häntä rahoillamme. Hänessä (she) on tietäjähenki ja hän valehtelee teille pettäen ja petettynä!

Meidän suositut profeettamme ovat edistäneet saatanan suurinta valhetta, hänen sydämensä kallista toivetta, jumaluutta. ”Te olette jumalia,” he lainaavat Babylonin profeettoja eikä Jumalan koko neuvoa Ps. 82:6 -- ”Minä sanon: Te olette jumalia ja kaikki tyynni Korkeimman poikia”. Jae 7 jatkaa: ” kuitenkin te kuolette, niinkuin ihmiset kuolevat, ja kaadutte niinkuin kuka ruhtinas tahansa”. Se on terävä nuhde ihmisen röyhkeydelle eikä suinkaan kutsu jumaluuteen!

Emmekö ole oppineet mitään Eedenin lankeemuksesta? ”Ennen minua ei ole luotu yhtäkään jumalaa, eikä minun jälkeeni toista tule.” Jumala sanoo, ettei Hänen jälkeensä tule mitään jumalia. Koirilla on penikoita, kissoilla pentuja, mutta Jumalalla ei ole pikkujumalia! Anna meille anteeksi tämä harhaoppi!

Olemme opettaneet teille uskonnon myrkkyä. Muistatko toiseksi suurimman käskyn ”Rakastakaa toisianne?” Meidän itserakas sisäinen fariseuksemme on neuvonut meitä sivuuttamaan tämän käskyn. Ohittaaksemme Jumalan kutsun rakastaa me leimaamme ne, joiden kanssa olemme eri mieltä, ”uskonnollisiksi”. Jos he ovat ”uskonnollisia”, niin meillä on jokin puolustus, ettei tarvitse rakastaa heitä. Jos et pitä jostakin henkilöstä amerikkalaisessa seurakunnassa, niin leimaa hänet vain ”uskonnolliseksi” ja mene eteenpäin.Eikö tämä ole sitä, että on jumalisuuden muoto, vaan ei voimaa? Ja me olemme opettaneet tätä kumisevaa tekopyhyyttä kansoille!

Sen sijaan, että olisimme osoittaneet yhteisössä todeksi elettyä agape-rakkautta, me olemme poistaneet opetuslapseudesta sen varsinaisen hedelmän. ”Siitä kaikki tuntevat teidät minun opetuslapsikseni, jos teillä on keskinäinen rakkaus." (Joh. 13:35) Ah, mutta rakkaus tulee kalliiksi ja on hankalaa eikä sitä voi elää 20 minuutin saarnan aikana, joten nyt me sanomme: ”Sinulla täytyy vain olla uskoa.” Kyllä, usko vaikuttaa rakkauden kautta. Oikea usko vaikuttaa kohti rakkauden päämäärää.

Eikö Jumala sano, että jos näet veljesi tai sisaresi puutteessa ja sanot, kuten Jk.2:16, ”'Menkää rauhassa, lämmitelkää ja ravitkaa itsenne', mutta ette anna heille ruumiin tarpeita, niin mitä hyötyä siitä on?” Samalla kun vaadimme teiltä ”uskoa”, Jumalavaatii, että uhraamme oman elämämme ja rakastamme kaikkein käytännöllisimmillä tavoilla. Mitä hyötyä on ”Jumalan uskosta”, jos syöt hyvin, samalla kun sisaresi nääntyy nälkään? Älä vaadi häneltä uskoa, anna hänelle jotakin ruuastasi. Olemme opettaneet sinua tekemään syntiä!

Maailmanlaajuisen seurakunnan veljet ja sisaret! Amerikkalainen seurakunta on nopeasti tulossa luopioksi. Minä asun täällä ja katselen sitä joka päivä. Täällä on vielä rukoileva jäännös, joka pelkää Jumalaa, joka on sanoutunut irti karismaattisesta noituudesta ja profeetallisesta voitontavoittelusta, noista amerikkalaisen seurakunnan murheellisista tunnusmerkeistä. Monet meistä ovat löytäneet uudelleen Jumalan pelon, Raamatun, rukouksen ja pyhän elämän. Täällä on monia, jotka eivät ole tahranneet vaatteitaan eivätkä notkistaneet polviaan Baalille, mutta kaikki, mitä näet, on ”Ahneutta Jumalan vuoksi” -huijausta, jota viedään kansoille opetuslapseuden nimissä.

Antakaa meille anteeksi. Rukoilkaa puolestamme. Älkää pyrkikö olemaan meidän kaltaisiamme. Amerikkalainen profeetallinen liike ja menestysevankeliumi on kaksipäinen susi, joka johtaa teitä harhaan Kristukselle antautumisen yksinkertaisuudesta ja puhtaudesta! Katsele kauhulla amerikkalaisen seurakunnan lihallisuutta, epäraittiita oppeja ja turmiota. Tämä susi silpoo ja ahmii kaiken tielleen sattuvan.

Minä näin hengessäni hautakiven varjon hitaasti nousevan maame yli ja siinä oli kirjoitus Jes. 50:10-11.

10 Kuka teistä pelkää Herraa ja kuulee hänen palvelijansa ääntä? Joka vaeltaa pimeydessä ja valoa vailla, se luottakoon Herran nimeen ja turvautukoon Jumalaansa.

11 Mutta katso, te kaikki, jotka palon sytytätte, te palavilla nuolilla varustetut, suistukaa oman tulenne liekkeihin, niihin palaviin nuoliin, jotka olette sytyttäneet. Minun kädestäni tämä teille tulee; vaivassa täytyy teidän asua.

Lähtekää ulos meistä älkääkä koskeko saastaiseen. Älkää antako meidän valehtelijoittemme ja kaupustelijoittemme käyttää teitä hyväksi. Heidän menestyksen lupauksensa eivät toimi täällä eivätkä ne toimi teillekään. Etsikää Herraa ja eläkää.

”Mutta vaikka me, tai vaikka enkeli taivaasta julistaisi teille evankeliumia, joka on vastoin sitä, minkä me olemme teille julistaneet, hän olkoon kirottu!” -- Gal. 1:8

With profound apology, (Pyytäen sydämestään anteeksi):

Bryan Hupperts
Amerikkalainen kristitty
Kuva

"Usko Herraan Jeesukseen, niin sinä pelastut, niin myös sinun perhekuntasi". Ap. t. 16:31
Avatar
noomi
Ylläpitäjä
 
Viestit: 1827
Liittynyt: 23.10.2013 17:20

Paluu Varo Jumalan Sanan vastaista opetusta.

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa

cron